عیادت معاون وزیر آموزش و پرورش از مصدومان اتش سوزی پیرانشهر

معاون وزیر آموزش و پرورش به همراه رئیس بهزیستی و جمعی از مسئولان استانی از مصدومان آتش سوزی پیرانشهر که به بیمارستان امام خمینی ارومیه منتقل شده اند عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، مرتضی رئیسی، معاون عمرانی آموزش و پرورش در راستای بررسی حادثه آتش سوزی دبستان دخترانه انقلاب روستای شن آباد پیرانشهر به آذربایجان غربی سفر کرده و از مصدومان این حادثه دلخراش عیادت کرد.


وی در این دیدار گفت: به دستور رئیس آموزش و پرورش برای بررسی حادثه به همراه تیمی از این ارگان و دلجویی از خانواده های مصدومان به پیرانشهر سفر کرده ایم.


رئیسی ادامه داد: با آمدن فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی باید به ایمینی آنها دقت کنیم و امیدواریم از این پس شاهد حوادثی از این قبیل نباشیم.


حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در بیمارستان امام خمینی(ره) که برای حضور در افتتاح طرح آفتاب میهمان آذربایجان غربی بود موجب دلگرمی مسئولان و مصدومان این حادثه بود.


وی گفت: امیدواریم در مدت زمان کوتاهی این مصدومان سلامتی خود را بازیابند و از این پس شاهد بروز اینگونه حوادث تلخ در کشور نباشیم.


وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی، در بیمارستان امام خمینی(ره) به خبرنگاران گفت: تعدادی از مصدومان به دلیل سوختگی شدید بالای 50 درصد به بیمارستان سینای تبریز منتقل شدند و بقیه در ارومیه تحت درمان هستند.


این مسئول با بیان اینکه نبود امنیت کافی دلیل بروز این آتش سوزی شده است، تصریح کرد: ضمن پیگیری مستمر روند درمان مصدومان تمام هزینه‌های آن را تأمین خواهیم کرد و در صورت نیاز و تشخیص پزشکان، حادثه دیدگان به بیمارستان‌های مجهز تهران انتقال خواهند یافت.

 

گفتنی است، این آتش سوزی روز گذشته(15آذر) در مدرسه دخترانه انقلاب روستای شن آباد پیرانشهر به وقوع پیوست و زخمی و مجروح شدن 21 نفر را به دنبال داشت.


پایان پیام/

کد خبر 202101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha