افتتاح 12 پروژه آموزشی توسط جامعه یاوری فرهنگی در خراسان جنوبی

12 پروژه آموزشی با اعتبار 793 میلیون تومان توسط جامعه یاوری فرهنگی کشور و اداره کل نوسازی در خراسان جنوبی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، فرهاد فلاحتی، فرماندار شهرستان زیرکوه دیروز عصر((15آذر) در مراسم افتتاح مدرسه عشایر سیار روستای چاه باشای این شهرستان اظهار داشت: بهترین هنر انجام کار خیر برای توسعه جامعه است.


وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات چشمگیری در راستای توسعه جامعه انجام شده است، افزود: این خدمات در دولت های نهم و دهم با کمیت و کیفیت بهتری انجام شده است.


فرماندار شهرستان زیرکوه ادامه داد: با توجه به گستردگی زیاد محرومیت در نقاط مختلف کشور با انجام این خدمات وسیع و گسترده همچنان در برخی از نقاط محرومیت وجود دارد که باید در راستای رفع آن تلاش شود.


فلاحتی خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به نقاط محروم کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است و زمینه را برای رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته در این مناطق فراهم می کند.


گفتنی است، در این مراسم مدرسه عشایر سیار روستای چاه باشای با مساحت48 متر زیربنا و اعتبار 16 میلیون تومان با مشارکت جامعه یاوری فرهنگی و اداره کل نوسازی خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.


بر اساس این گزارش، خوابگاهشبانه روزی نمونه خیامی یاوران1 با اعتبار 350 میلیون تومان و مساحت 980 متر مربع با مشارکت خیرین جامعه یاوری و اداره کل نوسازی استان ایجاد شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.


پایان پیام/

کد خبر 202092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha