آغاز ثبت نام چهارمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از شروع ثبت نام چهارمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران در استان خبر داد.

خسرو کنعانی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب به خبرنگار شبستان در تبریز گفت: چهارمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان با محوریت کتاب «گستره دین» که تلخیصی از کتاب «انتظار بشر از دین»، نوشته آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی است، در تبریز برگزار می شود.


وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این کتاب افزود: این کتاب به همراه حذف و اضافات، تدوین و با فصل‌بندی جدید با موضوعاتی مانند جامعیت دین، رابطه قرآن و علوم روز در بحث تحول علوم، مبانی تحول در سبک زندگی و دغدغه های اصلی دانشجویان تدوین شده است.


کنعانی ادامه داد: این جشنواره در 6 بخش تعریف شده که آزمون جامع آن به همت جهاددانشگاهی واحد استان همزمان با سایر استان ها در نیمه دوم بهمن‌ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


به گفته وی، دانشجویان می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی www.quran.ir مراجعه و پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری، جهت تایید ثبت نام و دریافت کتاب به دفاتر فرهنگی دانشگاه خود مراجعه نمایند.


کنعانی افزود: 114 کمک هزینه سفر به عتبات از جوایز نفیسی است که به برگزیدگان این جشنواره اعطا خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 202084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha