فروش بیش از 500 میلیون بن خرید کتاب در کرمانشاه

مسئول مالی هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه، از فروش500 میلیون تومان بن کارت خرید کتاب از ابتدای روز نخست تاکنون توسط همشهریان خبر داد.

محسن ابراهیمی، مسئول مالی هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه، به خبرنگار شبستان گفت: با استقبال خوب همشهریان کرمانشاهی 500 میلیون تومان بن خرید کتاب در نمایشگاه کتاب فروش رفت که از این میزان 427 میلیون و 410 هزار تومان سهم اشخاص و 72 میلیون و 590 هزار تومان سهم موسسات بود.


وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 500 میلیون یارانه کتاب در نظر گفته شده بود که براساس مدرک تحصیلی افراد از دیپلم تا دکتری با کارت شناسایی در شعبه بانک صادرات مستقر در محل دائمی نمایشگاه قابل پرداخت بود.


مسئول مالی هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه، اضافه کرد: فروش بن کارت خرید کتاب در روز آخر نمایشگاه(15 آذر) 82 میلیون و 190 هزارتومان بود که از این میزان 14 میلیون و 970 هزار توان سهم موسسات و 67 میلیون و 220 هزار تومان سهم اشخاص بود.

 

ابراهیمی، با اشاره به ارائه کارت های خرید کتاب در مقاطع مختلف تحصیلی به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی در این نمایشگاه، گفت: بیشترین کسانی که از این نمایشگاه کناب خریداری کرده اند اکثراً در مقطع کارشناسی و کارشناسی به بالا بوده اند.


مسئول مالی هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه، در ادامه استقبال مردم از هشتمین نمایشگاه کتاب را بی نظیر توصیف کرد و گفت: در دوره های قبل نیز استقبال مردم از نمایشگاه کتاب گسترده و کم نظیر بوده است و خوشبختانه کل یارانه کتابی که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده بود، فروش رفت.
 

وی با اشاره به اینکه این مبلغ به غیر از وجه نقدی است که مردم در غرفه ها پرداخت کرده اند.

 

گفتنی است، ‌نمایشگاه کتاب کرمانشاه با حضور 400 ناشر از سراسر کشور و با ارائه 40 هزار عنوان کتاب از (9 تا 15 آذر) در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه دایر است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 202067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha