منصور نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه این اقدامات با هدف ترویج فرهنگ سیره رضوی و تکریم سوگواران حسینی انجام شده است، اظهار داشت: شبکه خادمیاری زابل با بهرهگیری از ظرفیت کانونهای محلهای، تلاش کرد تا در قالب سفرههای کرامت، جلوهای از خدمت رضوی را در ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) به نمایش بگذارد.
وی با تشریح جزئیات فعالیت کانونهای محلهای، افرود: در کانون محلهای مسجد امام حسن بن علی (ع)، مراسم سوگواری از شب عاشورا تا شام غریبان با شکوه خاصی برگزار شد که در حاشیه این آیینها، خادمیاران رضوی ۲۰۰۰ پرس غذای گرم را با هزینهای بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و میان عزاداران توزیع کردند.
نوری در ادامه به خدمات ارائه شده در کانون محلهای مسجد حضرت رقیه (س) اشاره و تصریح کرد: در این کانون نیز همزمان با روز عاشورا، ۱۵۰۰ پرس غذای گرم با مشارکت فعال خادمیاران و یاوران رضوی طبخ شد که برای تحقق این نذر حسینی، ۲ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال هزینه شده است.
دبیر کانونهای خدمت رضوی زابل همچنین از اجرای یک برنامه مجزای دیگر توسط خادمیاران خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت کانونهای ذکر شده، تیمی متشکل از ۱۵ خادمیار رضوی نیز ۱۵۰۰ پرس غذای گرم دیگر را با صرف ۹۵۰ میلیون ریال آماده و توزیع کردند تا در مجموع، بیش از ۵ هزار نفر از سفره اطعام رضوی بهرهمند شوند.
نظر شما