اعزام ۲۰۰ مبلغ به مساجد میاندوآب در ایام محرم

رئیس تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در ماه محرم امسال ۲۰۰ نفر روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب و شهرهای باروق و چهاربرج برای تبلیغ اعزام شدند.

حجت الاسلام خیری، رئیس تبلیغات اسلامی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در ماه محرم امسال ۲۰۰ نفر روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب و شهرهای باروق و چهاربرج برای تبلیغ اعزام شدند.

حجت الاسلام خیری با قدردانی از استمرار حماسه خیابان در میاندوآب، گفت: با عنایت خداوند متعال و  برنامه‌ریزی های انجام شده، اجتماعات مردمی در خیابان و مراسمات عزاداری بصورت همزمان در شهرستان میاندوآب انجام شد.

وی برگزاری همایش توجیهی ویژه مسئولان هیئت‌ها ، علما و مبلغان اعزامی به مساجد و برگزاری مراسم سخنرانی و تبیین اهداف قیام اباعبدالله الحسین (ع)، پاسخ به شبهات و سؤالات جوانان و نوجوانان را از جمله برنامه های این ایام در این دهه عنوان کرد.

حجت الاسلام خیری بیان کرد: بیان شاخصه‌های ولایت و ولایت‌مداری از منابر و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌ها در این ایام است.

کد خبر 1890694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha