محمدمهدی قجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهار کرد: همزمان با شب عاشورای حسینی، ایستگاه صلواتی خودجوش کانون فرهنگی هنری الزهراء با همکاری هیئت جوانان علیبنموسیالرضا(ع) مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) کوی مهندسین گرگان برپا شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری الزهراء کوی مهندسین گرگان افزود: این ایستگاه صلواتی با هدف خدمترسانی به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ترویج فرهنگ ایثار، همدلی و مشارکت مردمی فعالیت کرد و با استقبال گسترده اهالی محله و عزاداران همراه بود.
وی با تقدیر از مشارکت نسل جوان در برگزاری این برنامه معنوی، خاطرنشان کرد: بخش عمده امور اجرایی این ایستگاه صلواتی توسط جوانان و نوجوانان محل انجام شد که این حضور پرشور، نشاندهنده عشق و ارادت آنان به فرهنگ عاشورا و اهلبیت(ع) است.
قجری از تمامی خادمان، جوانان و نوجوانان مشارکتکننده در برگزاری این مراسم قدردانی کرد و استمرار چنین حرکتهای مردمی را در تقویت روحیه دینی و اجتماعی جامعه مؤثر دانست.
نظر شما