تردد زائران از مرز مهران به ۱۳۱ هزار نفر رسید

فرماندار مهران گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند و تنها در ۲۴ ساعت گذشته در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی نیز ۱۹ هزار و ۸۰۸ نفر از این مرز عبور کرده‌اند.

حیدر نعمتی فرماندار مهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۹ هزار و ۸۰۸ نفر از این مرز تردد داشته‌اند که نشان‌دهنده افزایش حجم سفر زائران به عتبات عالیات در ایام محرم است.

فرماندار مهران ادامه داد: از ساعت صفر بامداد امروز تا ساعت ۸ صبح نیز ۴ هزار نفر از مرز مهران عبور کرده‌اند.

نعمتی خاطرنشان کرد: مرز مهران همچنان مهم‌ترین و پرترددترین مرز زمینی کشور برای سفر به عتبات عالیات است و تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امدادی، انتظامی و مرزبانی در آماده‌باش کامل قرار دارند تا خدمات لازم را به زائران ارائه دهند.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زائران، روان‌سازی عبور و مرور و تأمین امنیت و رفاه مسافران در مرز مهران پیش‌بینی شده و خدمت‌رسانی به زائران به صورت مستمر ادامه دارد.

کد خبر 1890475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha