همزمان با شب تاسوعای حسینی، اراک بار دیگر صحنهی یکی از باشکوهترین آیینهای عزاداری بود؛ مردمی که از نخستین شب شهادت رهبر شهید در صحنه حضور یافتند امشب نیز در شب تاسوعای حسینی ندای لبیک یا حسین سر دادند و با حضور در میدان شهدای اراک، وفاداری و ارادت خود را به ساحت ابوالفضلالعباس (ع) و امام حسین (ع) به نمایش گذاشتهاند. این حضور گسترده، جلوای از همبستگی عمیق مذهبی و ارادت دیرینهی مردم این دیار به خاندان عصمت و طهارت است.
کد خبر 1890457
نظر شما