حال و هوای محرمی بچه مسجدی ها در تجمعات شبانه

گروه سرود دختران نوجوان کانون فرهنگی هنری رهروان فاطمه الزهرا (س) قم در تجمع بزرگ منطقه امامزاده ابراهیم(ع)، با اجرای سرودی در سوگ حضرت علی‌اصغر (ع)، حال و هوایی معنوی و حماسی به این مراسم بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، در اوج شور و شکوه تجمع بزرگ انقلابیون منطقه امامزاده ابراهیم(ع) قم، گروه سرود دختران نوجوان کانون فرهنگی هنری رهروان فاطمه الزهرا (س) با اجرایی پرشور و اثرگذار، حال وهوای خاصی به این مراسم بخشیدند. این برنامه در تقاطع خیابان شهید فهیمی و با حضور چشمگیر اعضای کانون‌های مختلف منطقه برگزار شد و جلوه‌ای از هنر متعهد و روحیه انقلابی نوجوانان قمی را به نمایش گذاشت.

این اجرای معنوی و حماسی با محوریت سرود حضرت علی‌اصغر (ع)، حال‌وهوایی متفاوت به تجمع بخشید و با استقبال گرم حاضران همراه شد. دختران نوجوان این گروه سرود، با زبان هنر و نغمه‌های سوگ، مظلومیت شیرخوار دشت کربلا را روایت کردند و فضای مراسم را سرشار از احساس و ارادت به اهل‌بیت (ع) ساختند.

این رویداد در قالب اجتماعات مردمی منطقه امامزاده ابراهیم(ع) قم برگزار شد؛ برنامه‌هایی که بالغ بر 110 شب با مشارکت فعال کانون‌های فرهنگی هنری ایثار، رهروان امام صادق (ع)، فاطمه الزهرا (س)، بیت‌الاحزان، جوادالائمه (ع)، دختران ایثار و رهروان فاطمه الزهرا (س) همراه بود و جلوه‌ای از هم‌افزایی فرهنگی در میان نوجوانان و جوانان منطقه را نشان داد.

حضور و اجرای گروه سرود دختران نوجوان کانون فرهنگی هنری رهروان فاطمه الزهرا (س) بار دیگر نشان داد که هنر دینی و آیینی می‌تواند در کنار شور انقلابی، پیام‌های ماندگار عاشورایی را به نسل امروز منتقل کند. این اجرا از سوی حاضران به عنوان بخشی اثرگذار از برنامه‌های منطقه، مورد توجه و تحسین قرار گرفت.

کد خبر 1890311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha