به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، همزمان با ایام عزاداری محرم حسینی، آیین تقدیر از گروه سرود مشترک «حاج قاسم» وابسته به کانون فرهنگی هنری اباصالح(عج) مسجد اعظم و پایگاه بسیج سمیه خواهران روستای النگ برگزار شد.
این مراسم با حضور امام جمعه کردکوی، امام جماعت مسجد اعظم، سرهنگ اصحابی، فرمانده سپاه کردکوی، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی مساجد گلستان و رئیس آبفای کردکوی و با حضور جمعی از عزاداران روستای النگ برگزار شد.
گروه سرود «حاج قاسم» پیش از این در تجمعات مردمی شهرستانهای کردکوی، بندرترکمن و سایر مناطق به اجرای برنامه پرداخته و با استقبال و تحسین گسترده مردم مواجه شده بود.
همچنین اجرای این گروه از سیمای مرکز گلستان نیز پخش شده است.
نظر شما