بدون تعارف با «حسین محمدی» جانباز دهه هشتادی  که دست و پایش را پای لانچر داد

برنامه بدون تعارف امشب میزبان «حسین محمدی» قهرمانی که در راه وطن دو دست و دو پایش را فدا کرد. همسر جانباز حسین محمدی در این گفتگو گفت: با افتخار ساکش را بستم و راهی‌اش کردم. زمانی که مطلع شدم جانباز شدند، به پدرم گفتم دیدید انتخابم درست بود.

کد خبر 1881908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بردیا IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    4 0
    ولا من شرمنده خودم شدم با اینکه بیکار هستم دستم خالیه جلویی زن بچه ام شرمنده ام خودم شرمنده این جانباز شدم
  • بی نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    2 0
    سلام ،واقعا نمیدونم احساسم هستش یا این که دوست داشتم جای این دوست مون باشم .اما از این که نتونستم تا الان خدمت درستی رو انجام بدم واقعا از خودم خجالت میکشم .حسین آقا خدا قوت خیلی عزیزی برام.