ضرورت اعمال فشار بر طرف متجاوز برای خاتمه تجاوز

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با همتای هندی بر ضرورت اعمال فشار کشورهای مستقل بر طرف متجاوز و شروع کننده جنگ برای خاتمه این تجاوزات و تضمین تکرار نشدن هرگونه تعدی به حاکمیت و امنیت ملی ایران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در پرتو ادامه تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و پیامدهای آن و همچنین روند مناسبات و همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح آخرین تحولات مرتبط با تجاوزات رژیم صهیونیستی و آمریکا و دفاع مشروع کشورمان، بر ضرورت اعمال فشار کشورهای مستقل بر طرف متجاوز و شروع کننده جنگ برای خاتمه این تجاوزات و تضمین تکرار نشدن هرگونه تعدی به حاکمیت و امنیت ملی ایران تاکید کرد.

کد خبر 1873798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha