اتاق ایران دانشگاه کامستس اسلام‌آباد تجهیز شد

اتاق ایران دانشگاه کامستس اسلام‌آباد پاکستان به تعدادی اقلام فرهنگی از جمله ۱۵۰ جلد کتاب، صنایع دستی و تصاویری از جاذبه‌های گردشگری ایران تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجید مشکی، رایزن فرهنگی کشورمان با حضور در کتابخانه مرکزی دانشگاه کامستس COMSATS University Islamabad (CUI) ، از اتاق تازه تاسیس ایران در کتابخانه مرکزی این دانشگاه بازدید و تعدادی اقلام فرهنگی از جمله ۱۵۰ جلد کتاب، صنایع دستی و تصاویری از جاذبه‌های گردشگری ایران را به این گوشه اهدا کرد.

در این دیدار که حمد، معاون همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه و کارشناس دیپلماسی عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران  نیز حضور داشتند، رایزن فرهنگی کشورمان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دانشگاه کامستس جهت اختصاص مکانی وسیع و مناسب به اتاق ایران ابراز امیدواری کرد همکاری‌های رایزنی فرهنگی و این دانشگاه روز به روز افزایش یابد.

حمد، معاون همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه کامستس نیز  ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه، با اعلام آمادگی کامل دانشگاه برای برگزاری روزهای ایران و اختصاص فضای بیشتر به گوشه ایران پیشنهاداتی ارائه کرد.

درخواست راه اندازی پارک علم و فناوری از طرف ایران در پاکستان با همکاری دانشگاه کامستس، اعلام آمادگی برای راه اندازی دوره‌های کوتاه مدت زبان فارسی، انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه همدان (بوعلی سینا و ) ، تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه‌های ایران و نمایش فیلم‌ها و مستندهای تولید ایران در این دانشگاه از جمله مباحث مطروحه بود.

اتاق ایران دانشگاه کامستس اسلام‌آباد تجهیز شد

کد خبر 1771630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha