مشارکت ۵۷.۳ درصدی مردم زنجان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

به گفته رحیمی، مردم همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی روز گذشته همزمان با سراسر کشور در پای صندوق های رای حاضر شدند و مشارکت ۵۷.۳ درصدی را به ثبت رساندند.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ولی اله رحیمی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راستای مشارکت حداکثری، بار دیگر حماسه آفریدند، گفت: مردم استان زنجان در این مرحله از این انتخابات مشارکت ۵۷/۳ درصدی داشتند.

وی ادامه داد: آمار مشارکت در این مرحله نسبت به دور نخست بیش از ۱۱ درصد و نسبت به دور سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰  بیش از ۴ درصد افزایش دارد.

رحیمی با بیان اینکه انتخابات در ۱۴۳۸ نقطه و محل در استان برگزار شد گفت: با تجمیع آرا در شهرستان های استان، آقای مسعود پزشکیان  ۲۹۶ هزار و ۸۷ رای و آقای سعید جلیلی ۱۸۴هزار و ۷۷۷رای کسب کردند.

وی اضافه کرد: از کل آرای شمارش‌شده در کشور که ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی بود  مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی رئیس جمهور منتخب مردم شد و سعید جلیلی موفق به اخذ ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای شد.

کد خبر 1771550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha