برگزاری اجتماع تشکل های دانش آموزی به مناسبت یادبود شهدای خدمت در گرگان

به مناسبت یادبود شهدای خدمت، اجتماع تشکل های دانش آموزی استان گلستان امروز (پنجشنبه ۳ خرداد) در مسجد حضرت رسول(ص) گرگان برگزار شد.

موسی کابلی با تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان شهیدشان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: این روزها کشور به دلیل از دست دادن یکی از بهترین یاران و همراهان امام و رهبری غرق در ماتم و عزاست، رئیس جمهوری که رئیس جمهور خدمت و وقف مردم بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان افزود: این برنامه نیز با عنوان اجتماع عزاداری دانش آموزان با حضور دانش آموزان متوسطه اول و دوم عضو تشکل های دانش آموزی به صورت متمرکز در مرکز استان گلستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم با مشارکت همکاران در سطح شهرستان گرگان و استان به صورت منسجم با سخنرنی سیدحبیب الله حسینی و مداحی حسن جعفری و قرائت قرآن کریم برگزار شد تا بخش کوچکی از خدمات دولت خدمتگزار را پاسخگو باشیم.

کابلی با اشاره به دیگر برنامه های این معاونت در مدارس، گفت: از روز شنبه که امتحانات نهایی دانش آموزان آغاز می شود برای تمام مدارس استان برنامه ریزی شده تا یک قابی از خاطره رئیس جمهور محبوب را در ورودی مدرسه ایجاد کنند و قبل از آغاز امتحانات صلوات خاصه و بخشی از پیام های حضرت آقا قرائت شود.

کد خبر 1765171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha