پیروزی ما در همه ابعاد زندگی در گرو مقاومت است

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا گفت: در تمام ابعاد زندگی از مسائل سیاسی، تحریم های اقتصادی تا هر مسئله ای که به امور مسلمین ربط دارد اگر سیره ما مقاومت باشد، پیروز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، روح الله اکبری نیا در مراسم گلباران قبور مطهر شهدا به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، گفت: مقاومت تکیه گاه هر مسلمانی است و نتیجه مقاومت سرور و پیروزی نظام های مقاوم در برابر استکبار جهانی است.
امام جمعه موقت جیرفت ابراز کرد: رهبر فرمودند؛ مکتب امام، مکتب مقاومت است و من بررسی کردم زندگی امام را و بعد به قرآن نگاه کردم دیدم امام با زندگی خودشان آیات قرآن را معنا کردند.

وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر پیروزی بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و در این عملیات ۱۹ هزار اسیر گرفتیم.
حجت الاسلام اکبری نیا خاطرنشان کرد: یکی از اهرم های فشار صدام، خرمشهر بود که بعد از فتح این شهر دست او خالی ماند.

امام جمعه موقت جیرفت تصریح کرد: در تمام ابعاد زندگی از مسائل سیاسی، تحریم های اقتصادی تا هر مسئله ای که به امور مسلمین ربط دارد اگر سیره ما مقاومت باشد، پیروز خواهیم بود.
وی با بیان اینکه سیره رهبری، مقاومت است، خاطرنشان کرد: ایشان به فلسطین، یمنی ها و جبهه مقاومت توصیه به مقاومت دارند و می فرمایند؛ اگر می خواهید وعده الهی شامل شما شود باید مقاومت را پیشه کنید.  
حجت الاسلام اکبری نیا ابراز کرد: سوالی که پس از فتح خرمشهر در فضای اجتماعی آن روز بود تا امروز که در فضای مجازی و ماهواره مطرح می شود این است که می گویند؛ چرا ایران پس از فتح خرمشهر به جنگ ادامه داد؟ در پاسخ باید گفت؛ آن زمان هنوز فکه، سومار و نفت شهر در دست بعثی ها بود بنابراین برای آزادی سازی این شهرها باید به جنگ ادامه می دادیم.
وی گفت: اگر آن زمان به دشمن بخشی از خاک میهن می دادیم آزادی امروز را نداشتیم، آمریکای جنایتکار پس از جنگ هشت ساله فهمید با کشوری با روحیه مقاومت و شهادت طلبی طرف است بنابراین دیگر با کشور ما وارد جنگ نشد.

کد خبر 1765166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha