پیام تشکر استاندار خراسان جنوبی از وداع باشکوه مردم با پیکر مطهر شهید جمهور

استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی از وداع باشکوه مردم با پیکر مطهر شهید جمهور قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید جمهور قدردانی کرد. متن پیام استاندار خراسان جنوبی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا


تقدیر چنین رقم خورد که پنجمین سفر استانی حضرت آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی به شکلی عجیب و متفاوت رقم بخورد.


مردم خراسان جنوبی که همواره نشان داده اند در همه مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی، پای کارند و حضور و همراهی خود را از آرمان های نظام دریغ نمی ورزند و چهار دوره سفر آیت الله رئیسی به این خطه را با شکوهی وصف ناشدنی میزبانی کرده اند، برای این پنجمین سفر هم سنگ تمام گذاشتند.


دیار تدین، ادب و فرهنگ در سومین روز از خردادماه ۱۴۰۳ ، میزبان خادم الرضا علیه السلام، غمخوار ملت، رئیس جمهور محبوب و نماینده عالیقدر خود در مجلس خبرگان رهبری بودند. شکوه حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس خراسان جنوبی در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله رئیسی، سردار موسوی و دکتر مالک رحمتی، تجدید میثاقی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.


بدون تردید صحنه های فراموش نشدنی وداع شورانگیز با خادمان ملت، تکرار قدردانی های مکرر اهالی خراسان جنوبی از آنهایی است که ردای خدمت صادقانه و مخلصانه به تن کرده و قلب شان برای تعالی و شکوه ایران اسلامی و آسایش مردمان مخلص و متدین این سرزمین می تپد.


اینجانب به رسم وظیفه، ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم قدرشناس خراسان جنوبی، از هیآت و گروهای جهادی و مردمی سطح استان، از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیت و طلاب گرانقدر، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، دستگاه های اجرائی و همچنین اعضای خدوم شورای تامین استان، خبرنگاران و اصحاب رسانه ای استان، برای این شهدای بزرگوار، رزق فراوان از خوان کرم آل الله را مسئلت دارم.


امید که خداوند متعال، توفیق خدمتگزاری به مردم و پیمودن در مسیر خدمت سالم، صادقانه، بی ریا، جهادی و انقلابی سیدالشهدای خدمت را به همه ما عنایت بفرماید.

کد خبر 1765154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha