سوم خرداد نماد مقاومت ملت ایران در برابر جبهه استکبار است

سرهنگ قنبری با بیان‌اینکه سوم خرداد از حماسه‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: سوم خرداد نماد مقاومت ملت ایران در برابر جبهه استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری امروز(پنجشنبه، ۳ خرداد) در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت که در محل سالن همایش سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: سوم خرداد نماد مقاومت، پیروزی و اقتدار ملت قهرمان ایران در برابر تمام جبهه استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از حماسه‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است، افزود: آزادسازی خرمشهر نخستین حرکتی بود که کام بنیانگذار انقلاب و مردم را شیرین کرد و رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس با دستان خالی حماسه‌های به یادماندنی خلق کرده و پیروزی نصیب ملت ایران شد.

سوم خرداد نماد مقاومت ملت ایران در برابر جبهه استکبار است

وی با اشاره به اینکه در عملیات آزادسازی خرمشهر توفیقات زیادی نصیب رزمندگان اسلام شد، تصریح‌کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم و راه شهدا را ادامه دهیم.

سرهنگ قنبری یاد و خاطره شهید رئیسی و یاران شهیدش را گرامی‌داشت و گفت: شهید رئیسی نماد خدمت بود و شبانه‌روز برای حل مشکلات کشور و مردم گام بر می‌داشت.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان‌کرد: شهید رئیسی در جایی به شهادت رسید که به دنبال کار مردم بود و مسئولان نیز با الگوگیری از ایشان باید راهش را ادامه دهند.

سوم خرداد نماد مقاومت ملت ایران در برابر جبهه استکبار است

حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده نیز در این مراسم، اظهارکرد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگ‌زرین و نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه فتح خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس شبیه یک معجزه بود، افزود: فتح خرمشهر یک فتح الفتوح و پیروزی بی‌نظیر در تاریخ دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام رضازاده با گرامی‌داشت شهادت شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و شهدای خدمت درسانحه هوایی سقوط بالگرد، خاطرنشان‌کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در طول حدود ۳ سال خدمت خود در مسئولیت ریاست جمهوری به صورت خستگی ناپذیر خدمات شایانی را در حوزه‌های مختلف برای کشورمان انجام دادند.

سوم خرداد نماد مقاومت ملت ایران در برابر جبهه استکبار است

گفتنی است، پخش کلیپ و تجلیل از رزمندگان حاضر در عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر پایان بخش بزرگداشت حماسه سوم خرداد در بندر آستارا بود.

پس از پایان این مراسم؛ مسئولان و اقشار مختلف مردم در مزار شهدای شهرستان آستارا حاضر و ضمن قرائت فاتحه با شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کرده و مزار آن یاران سفر کرده را غبارروبی و گلباران کردند.

کد خبر 1765142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha