شهدای خدمت به دنبال آبادانی و سربلندی انقلاب  و نظام بودند

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:شهدای خدمت به دنبال آبادانی و سربلندی انقلاب و نظام بودند و همه تلاش خود را برای انسجام جامعه به کار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید جواد هاشمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و همراهان وی که در فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ۴۰ سال در این انقلاب خدمت کرد و در این مدت نقطه تاریکی در دوران زندگی شخصی، اداری و مدیریتی‌ایشان دیده نمی‌شود.

وی در ادامه به بیان ویژگی‌های اخلاقی و مدیریتی آیت‌الله رئیسی پرداخت و با بیان اینکه رئیسی پرچم‌دار مبارزه با فساد است، بیان کرد: ریاست جمهوری او نتیجه انتخاب مردم بوده است و الان خداوند متعال هم انتخاب مردم را تأیید و مقام والای شهادت را به او عطا کرد. هاشمی با برشمردن برخی از خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: حذف ارز ترجیحی که در همه دولت‌ها مغفول مانده بود که در این دولت اجرا شده است.

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شروع دولت آقای رئیسی با آغاز بیماری خطرناک کرونا مواجه بود که به‌خوبی مدیریت شد و توانستیم خیلی سریع این بیماری کنترل شد. وی افزود: اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان یکی دیگر از خدمات دولت سیزدهم بود و به اعتراض و نگرانی فرهنگیان پایان داد.

هاشمی قدامات دولت رئیسی در حوزه اقتصادی را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: در همه دولت‌ها رشد اقتصادی کشور منفی بود اما رشد اقتصادی در دولت آقای رئیسی بر اساس اعلام بانک جهانی ۶ درصد رشد داشته است.

وی پیوستن ایران به سازمان شانگ‌ها و دیگر سازمان‌های اقتصادی از دیگر اقدامات بی‌نظیر این دولت عنوان و بیان کرد: در گذشته ارتباط کشور ما با اکثر کشورهای دنیا قطع بود؛ اما الان با تمام کشورهای دنیا ارتباط قرار کرده‌ایم و این ارتباطات جهانی مثال زدنی است و حضور بالای ۹۰ هیئت عالی رتبه دنیا در مراسم تشییع رئیس جمهور به همین دلیل است.

هاشمی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی به دولت قدرت دارد و در دیپلماسی کشور تحول ایجاد کرد. همه گزینه‌های روی میز استکبار به زیر میز رفت. جمهوری اسلامی به قدرت بلامنازع تبدیل شده تاجایی که پایگاه‌های امریکا و اسرائیل را زدیم و کسی جرأت نکرد به ایران بگوید؛ بالای چشمت اَبرو است.


وی با تأکید بر اینکه دیپلماسی دولت تحول ایجاد کرد، گفت: بر اساس این دیپلماسی ایران به بالاترین اوج قدرت در این سه سال رسید. ابراز تأسف پوتین رئیس جمهور روسیه و دیگر رؤسای جمهور کشور از نشانه‌های دیپلماسی فعال و قدرت و توان این دولت در سطح بین‌المللی بوده است.

وی‌امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید را پایه‌گذار دیپلماسی نوین در جهان خواند و گفت: او به تمام قوانین بین‌الملل آشنا بود. او با تمام قدرت‌های جهان با زبان دیپلماسی مبارزه‌اندیشه‌ای می‌کرد. هم در دانشگاه کرسی تدریس داشت و هم نظریه‌پرداز توانمندی در عرصه بین‌الملل بود.

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: شهدای خدمت به نظام اسلامی و انقلاب آبرو دادند که خیلی‌ها هنوز هم سعی دارند آن را ناکارآمد جلوه دهند.

وی افزود: چه تعداد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در کشور به ویژه این استان در طول این سه سال دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید. او بیش از هزار شبانه روز بی‌خوابی و خستگی را برای درمان دردهای مردم تحمل کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی همیشه با مردم و کنار مردم بود، ادامه داد: هم کار عمرانی انجام می‌داد و هم کنار مردم بوده و حرف آن‌ها را می‌شنید. در طول خدمت او یک نفر ازایشان بداخلاقی ندید.

وی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی تحول‌خواه، اخلاق‌مدار و برنامه‌ریز بود و این‌قدر تلاش کرد که به مقام شهادت رسید.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ساده‌زیستی و پاک‌دستی آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی ۴۰ سال در این مملکت خدمت کرده و بروید و ببینید وضعیت زندگی مادرش را، برخی از همسایه‌های او می‌گفتند که ۲۵ سال همسایه مادر رئیس حمهور بودیم و ما نمی‌دانستیم که‌ایشان چه کسی است. ۴۰ سال مدیر بوه و مادرش در یک خانه ۷۰ متری سکونت دارد.

هاشمی ولایتمداری و تبعیت محض از فرمابشات مقام معظم رهبری را از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری آیت‌الله رئیسی را برادری با کفافیت خطاب می‌کنند.

وی در ادامه آیت الله رئیسی را منشأ خدمات زیادی دانست و گفت: وقتی تولیت آستان قدس را به‌ایشان واگذار می‌کنند، خادم یاران امام رضا (ع) را در سراسر کشور راه‌اندازی کرد تا همه مردم ایران از خدمات حرم امام رضا (ع) بهره‌مند شوند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدای خدمت هیچ چیزی را برای خودشان نمی‌خواستند، گفت: برای آن‌ها سربلندی و آبادانی مملکت و نظام مهم بود و همه تلاش خود را برای انسجام و وحدت در کشور انجام دادند. شماها کی از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه طرفداری از جناح خاصی را دیدید.


وی افزود: طرح جوانی جمعیت به خوبی در این دولت دنبال شد و رئیس جمهور تمام هم و غم خود را برای اجرای این طرح گذاشت.


معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد خط قرمزی نداشت.

کد خبر 1765116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha