آیت الله رئیسی دولت اسلامی را رقم زد

حجت الاسلام عبداللهی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی دولت اسلامی را با شاخصه های اسلامی و برگرفته از الگوی مهدوی رقم زد که عزت مسلمانان و ذلت کفار را مدنظر داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام احد عبداللهی، امروز در نخستین یادواره شهدای حاج عمران کوهدشت و شهدای خدمت اظهارداشت: امروز وارد دولت اسلامی شده‌ایم، مرحوم شهید آیت‌الله رئیسی دولت اسلامی را با شاخصه های اسلامی و برگرفته از الگوی مهدوی رقم زد که عزت مسلمانان و ذلت کفار را مدنظر داشت.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: شهید آیت‌الله رئیسی خستگی ناپذیر، متواضع، اهل دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از حرم، ولایتمدار و... بود.

وی بیان‌کرد: خون شهید سلیمانی جوانانی تربیت کرد که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه هستند.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه ثمره خون شهید سلیمانی، موجب وعده صادق شد، اظهارکرد: جانشینان شهید سلیمانی راه ایشان را ادامه داده و گام های خوبی را برداشتند و عملیات وعده صادق را رقم زدند.

وی بیان‌داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی‌ها را تربیت کرد و به مقام سردار دلها رسید، آیت الله شهید رئیسی نیز به مقام سید محرومان رسید، ایشان کسی بودند که تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری بایستی به شخصیتی رای بدهیم که این علم را به سر منزل اصلی برساند، گفت: راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی این است که با بصیرت باشیم و با انتخابی مناسب، شخصیتی به عنوان رئیس جمهور معرفی شود که ادامه دولت شهید رئیسی را ادامه دهد.

 وی یادآور شد: شهید سلیمانی موجب شکل‌گیری جبهه مقاومت شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: اگر امروز با پیگیری های مدیران اسلامی روز لرستان در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده است، بایستی روز جهاد تبیین را نیز رقم بزنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: روز لرستان، روز افتخار آفرینی مردمان لر است؛ امروز ما به قول مقام معظم رهبری، نزدیک به قله هستیم.

کد خبر 1765080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha