سیل جمعیت استقبال از شهید جمهور روانه حرم مطهر رضوی

از ساعات ابتدای صبح روز پنجشنبه سوم خرداد حرم مطهر شاهد ورود موج زواری است که برای استقبال و وداع با شهید جمهور خود را از داخل و خارج کشور به این آستان مقدس رسانده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان در حرم مطهر رضوی؛ از ساعات ابتدای صبح روز پنجشنبه سوم خرداد حرم مطهر شاهد ورود موج زواری است که برای استقبال و وداع با شهید جمهور خود را از داخل و خارج کشور به این آستان مقدس رسانده‌اند.
اقشار مختلف مردم به پاس قدردانی از مجاهدت‌های سیدالشهدای خدمت از اطراف و اکناف خود را به مشهد مقدس رسانده‌اند تا در مراسم تشییع و تدفین شهید آیت‌الله رئیسی شرکت کنند.

سیل جمعیت استقبال از شهید جمهور روانه حرم مطهر رضوی


صدها کاروان زیارتی نیز از روز گذشته به منظور شرکت در این مراسم وارد ارض طوس شده‌اند تا بار دیگر با آرمان‌های نظام و شهدا تجدید پیمان کنند.
در حالیکه آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی ساعت ۱۵ عصر امروز اعلام شده است؛ اما صحن‌های مطهر حرم رضوی از ابتدای صبح شاهد جمعیتی است که فوج فوج وارد آستان قدس رضوی می‌شوند.
 

سیل جمعیت استقبال از شهید جمهور روانه حرم مطهر رضوی

خدام حرم مطهر در بخش‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران هستند و چایخانه‌ها نیز به منظور پذیرایی از آنان برقرار است.

امروز ایران اسلامی شاهد شکوه بدرقه‌ای تاریخی شهیدِ جمهوری خواهد بود که بزرگترین مدال افتخار او خادم‌الرضایی است.
حجت‌الاسلام واعظ شهیدی در طی سخنانی در رواق امام خمینی ره با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در طول خدمت خود در تولیت آستان قدس و ریاست جمهوری و... شبانه‌روز نمی‌شناخت، افزود: ایشان به جاهای مختلف سرکشی می‌کرد تا غم و غصه گرفتارها را استماع کند که بر اساس روایات، نشانه‌ی سیادت و آقایی است که پای درددل غمدیده و مصیبت‌زده بنشینی.

سیل جمعیت استقبال از شهید جمهور روانه حرم مطهر رضوی


وی با افزودن این مطلب که به برکت سفرهای استانی ایشان چه بسیار مشکلاتی که از مردم حل شد؛ اظهار کرد: مردم خیلی خوب خدمتگزاران خود را می شناسند و امیدواریم این مسیر تثبیت شود و همه خود را در قبال مردم مسئول بدانند.

سیل جمعیت استقبال از شهید جمهور روانه حرم مطهر رضوی

گفتنی است؛ پیکر مطهر شهید جمهور پس از تشییع؛ در رواق دارالسلام واقع در پایین پای امام رضا علیه‌السلام و در جوار مزار شهید هاشمی‌نژاد به آغوش خاک مقدس حرم مطهر امام هشتم سپرده می‌شود.

کد خبر 1765078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha