رئیس‌جمهور خدمت را به معنای راستینش معنا کرد

حجت‌الاسلام نکونام گفت: سید ابراهیم رئیسی تنها رئیس‌جمهور نبود او به‌تنهایی یک امت بود، او از خود درس‌ها برای آینده به یادگار گذاشت، او خدمت را به معنای راستینش معنا کرد، او سید محرومان و سیدالشهدای خدمت شد؛ او تبعیت از ولایت را در حرف و عمل به اثبات رساند، او با نگاه خویش همه را در سیر واحد حرکت قرارداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در پیام خود آورده است: شهادت پرافتخار و تحول‌آفرین و جانسوز رئیس‌جمهور عزیزمان و همراهانشان را تبریک و تسلیت می‌گویم.

در ادامه این پیام آمده است: خدایا تو می‌دانی سیدی از میان ما رفت که برای خدمت به دین تو و برای خدمت به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نداشت، سیدی که امید این ملت بود؛ سیدی که دل در گرو اولیا خدا به‌ویژه حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام داشت؛ سیدی که مفتخر به خادمی آستان قدس رضوی بود و سند افتخارش هم آنکه در ایام منتسب به آن حضرت آسمانی شد؛ سیدی که امروز به اجداد طاهرینش پیوست اما با کارنامه‌ای درخشان، کارنامه‌ای پر از خدمت و معرفت و عبادت.

در بخش دیگری از پیام تسلیت امام‌جمعه شهرکرد تصریح شده است: امروز امت اسلامی ایران مصیبت عظمای را تجربه می‌کند، خدایا صبر در این مصیبت را عطایمان فرما.

این پیام تسلیت می‌افزاید: سید ابراهیم رئیسی تنها رئیس‌جمهور نبود او به‌تنهایی یک امت بود، او از خود درس‌ها برای آینده به یادگار گذاشت، او خدمت را به معنای راستینش معنا کرد، او سید محرومان و سیدالشهدای خدمت شد؛ او تبعیت از ولایت را در حرف و عمل به اثبات رساند، او با نگاه خویش همه را در سیر واحد حرکت قرارداد.

امام‌جمعه شهرکرد در بخش دیگری از پیام تسلیت خود آورده است: اظهار نگرانی از زمان حادثه تا زمان اعلام شهادت توسط اقشار مختلف و طیف‌های گوناگون سیاسی حاکی از همین نگاه جامع اوست که راه رسیدن به قله‌های انقلاب است.

در پایان این پیام اضافه شده است: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به حق عالمی بود که رفتنش ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام عزیز است؛ او عالمی مجاهد، بی‌اعتنا به مظاهر دنیوی و دل در گرو خدایش داشت لذا اخلاصی مثال‌زدنی در کارها و بر زندگی‌اش حاکم بود، بار دیگر شهادتش و شهادت همراهانش وزیر محترم خارجه و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار محترم را تسلیت می‌گویم و حشر با اولیا الهی را برایشان مسئلت دارم.

کد خبر 1764498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha