اعزام بیش از چهار هزار مازندرانی به حج تمتع

حجت الاسلام خانی گفت: امسال چهار هزار و ۲۴۰زائر مازندرانی از ششم خرداد ماه از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری عازم حج تمتع می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین خانی-  مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با بیان اینکه چهار هزار و ۲۴۰زائر از این استان درقالب  ۳۲کاروان عازم سرزمین وحی هستند، اظهار کرد: ۱۲۰نفر بعنوان روحانی، مدیر، معین، معینه، معاون و خدمه کاروان ها را همراهی می کنند.

وی افزود: حجاج مازندرانی از فرودگاه شهدای ساری به مقصد مدینه منوره اعزام خواهند شد و پس از انجام مناسک به مکه مکرمه اعزام می شوند.

حجت الاسلام خانی میانگین سنی زائران مازندرانی را حدود ۵۵ سال اعلام کرد و گفت: امسال زائران استان از نظر توان جسمی برای انجام مناسک حج وضعیت مناسبی دارند.

وی با بیان اینکه چهار مجموعه هتل در مکه و مدینه با ۲۶نفر از عوامل پذیرایی از زائران مازندرانی را عهده دار هستند، افزود: پرواز ها از ششم خرداد ماه آغاز و تا ۱۲خرداد ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام خانی یادآورشد: همچنین عملیات بازگشت حجاج مازندرانی ۱۶تا ۱۹تیر انجام می شود.

وی به از سرگیری اعزام مردم شریف دیار علویان به حج عمره اشاره کرد و گفت: امسال ۲کاروان زائر حج عمره به ظرفیت ۱۷۰نفر به مکه مکرمه اعزام شدند.

کد خبر 1763964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha