خدمات مومنانه بازاری‌ها به محرومان در دهه کرامت

غبارروبی امامزادگان با حضور خانواده‌های شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار محروم از سوی بازاریان همزمان با دهه کرامت انجام می‌شود.

 «مهدی خدایی‌مهر»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از ارسال  ابلاغیه به اصناف به منظور با شکوه برگزار کردن جشن های دهه کرامت خبر داد و بیان کرد: در این ابلاغیه تاکید شده است که آذین بندی اتاق های اصناف، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و تهیه بسته های فرهنگی و معیشتی توسط بازاریان برای اقشار محروم در دستور کار قرار گیرد.

مسئول فرهنگی و اجتماعی اتاق اصناف ایران تصریح کرد: به اصناف پیشنهاد شده است که جشن هایی در هیئات مذهبی، امامزادگان و مساجد بازار در این ایام برپا کنند و کارهای مشترکی همانند غبارروبی امامزادگان با حضور خانواده های شهدا و با هماهنگی اتاق های مختلف اصناف انجام شود.

وی ابراز کرد: همچنین، همزمان با این ایام پیامک های تبریک و ارسال احادیث امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) به اصناف مورد توجه قرار می گیرد.

یاد آور می شود، دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت مصادف با اول ذی القعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یازدهم ذی القعده سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

کد خبر 1763145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha