حضور پر شور مردم حوزه انتخابیه قائم شهر در انتخابات دور دوم 

دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه قائم شهر و در فضایی پر شورتر از دور نخست برگزار شد.  

خبرگزاری شبستان- استان مازندران/ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و استان‌مازندران از ۱۲ نماینده خود ۱۰ نماینده را راهی مجلس کرد و امروز در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، ۲ نماینده دیگر راهی بهارستان‌می شوند.

در حالی از صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر در مازندران هستیم، که مروم از همه اقشار و گروه‌ها با شور و شعور خاص در این‌مراسم حضور دارند.

حضور پر شور مردم در انتخابات دور دوم مازندران بیانگر ماندن مردم دیار علویان‌پای ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام است.

حضور پر شور مردم از زن و مرد، کارگر و کارمند، کشاورز و فرهنگی و همه و همه در کنار ورزشکاران و هنرمندان و مسوولان بیانگر ایمان و وحدت مردم این دیار است.

در کنار پر شور همه مردم، حضور عروس و داماد در انتخابات و کشاورزانی که با پاها و دستانی خسته از کار و تلاش روزانه، پای سرنوشت خود را مهر زدند، دیدنی است.

دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت و در فضایی پر شورتر از دور نخست در حال برگزاری است و ۴ نماینده حوزه انتخابیه قائم‌شهر برای ۲ کرسی مجلس رقابت می کنند.

انتخابات در مرحله دوم در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات درباره واجدین شرایط رأی گفته است: کسانی که در مرحله اول رأی نداده باشند، می‌توانند در هر حوزه‌ای رأی دهند. کسانی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رأی داده باشند، فقط در همان حوزه می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند. متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

و حالا با تمدید شدن زمان رأی گیری تا ۲۰ امشب، هیجان و شور و اشتیاق در حوزه های انتخابیه قائمشهر، سوادکوه شمالی، جویبار، سیمرغ و سوادکوه افزایش یافته و همچنان شاهد حضور مردم در شعب اخذ رأی هستیم.

انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به دلیل این‌که رأی‌های متعلق به هیچ‌کدام از ۵۷ نامزد این حوزه انتخابیه به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آراء اخذ شده نرسید، به دور دوم کشیده ش و امروز ۴ کاندیدای این حوزه انتخابیه برای ۲ کرسی مجلس با هم رقابت می کنند.

مردم انقلابی، ولایتمدار و غیرتمند حوزه انتخابیه قائمشهر در مازندران و در شهرهای قائمشهر، سوادکوه شمالی، سیمرغ، جویبار و سوادکوه امروز همگام و همدوش با سایر هموطنان در دیگر نقاط کشور در صفوف رأی حماسه دیگری در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی، نظام و شهدا رقم زدند.

کد خبر 1762686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha