روند رای گیری  در ۴۳۰ شعبه اخذ رای در حال انجام است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با حضور در ستاد انتخابات استان روند برگزاری انتخابات را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، احسان یاوری، امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: تا این لحظه بیش از ۷ ساعت از آغاز برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گذشته و تا این لحظه روند رای گیری به خوبی در ۴۳۰ شعبه اخذ رای در حال انجام است و مشکل خاصی اعلام نشده است.

تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فرایند اخذ رای به خوبی برگزار شود

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به ایجاد مشکل در یکی از مناطق صعب العبور استان گفت: مشکل فنی مختصری در یکی از شعب اخد رای به وجود آمده که با اعزام سریع کارشناسان و متخصصین با بالگرد و تعویض تجهیزات مورد نظر این مشکلات برطرف شده و هیچ‌گونه اختلالی در روند رای گیری و مراجعه مردم به شعب شهری و روستایی نداشته‌ایم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فرایند اخذ رای به خوبی برگزار شود تا مردم به بهترین شکل با حضور در پای صندوق‌های رایبه حق قانونی خود برسند.

مردم حضور خود را در شعب اخذ رای به ساعات آخر موکول نکنند

یاوری در خصوص زمان اخذ رای گفت: بر اساس قانون مدت زمان اخذ رای ۱۰ ساعت است، یعنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت۱۸ که پایان مهلت قانونی اخذ رای است ولی امکان تمدید پیش‌بینی شده و ما به مردم توصیه می‌کنیم حضور خود را در شعب اخذ رای به ساعات آخر موکول نکنند، چون ممکن است با توجه به شرایط مهلت رای گیری تمدید نشود.

وی از مردم خواست تا در ساعات باقی‌مانده عزیزانی که تاکنون موفق به ثبت رای خود نشده‌اند با حضور خود در این امر خطیر و مهم شرکت کنند.

نتایج انتخابات در اولین فرصت به مردم اعلام می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص اعلام نتایج انتخابات گفت: با توجه به برگزاری انتخابات الکترونیکی بلافاصله بعد از اتمام زمان رأی‌گیری و تائید و تعریف فرایند اخذ رای نتایج از طریق دستگاه‌های احراز هویت به ستاد انتخابات مخابره خواهدشد و پس از تجمیع و تایید ناظرین شورای نگهبان امکان اعلام نتایج وجود خواهدداشت و ما تلاش می‌کنیم در اولین فرصت نتایج را به مردم اعلام کنیم.

رئیس ستاد انتخابات تصریح کرد: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که تمام تلاش خود را در مجموعه نظارت بر انجام دقیق و درست فرایند انتخابات، صیانت و سلامت انتخابات، نظم و امنیت انتخابات به کار گیریم تا نتایج را در اولین فرصت به مردم عزیز اعلام شود.

کد خبر 1762671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha