جفای جاهلیت مدرن و کهن به دختران

حجت الاسلام والمسلمین جباری گفت: جاهلیت کهن با زنده به گور کردن دختران و جاهلیت مدرن با قاچاق دختران و استفاده ابزاری بدترین‌جفا را به دختران کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید عربعلی جباری_ امام جمعه بهشهر، جمعه(۲۱ اردیبهشت) در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز با تاکید بر تقوای الهی و سعادت اظهار کرد: ذکر و یاد خدا ما را به خیر و نیکی دعوت می کند و در سوره جمعه آمده است؛ "مؤمنان که کار و تجارت می کنند، هنگام‌نماز جمعه دست از تجارت برداشته و اقامه‌نماز جمعه می کنند و از فضل الهی بخواهید" .

وی افزود: دنیا فضل خداست و نباید با گرانی و ربا و نزول آن را آلوده کرد و اسلام مخالف تن‌پروری است.

 خطیب جمعه بهشهر یادآور شد: فرد بازاری باید شاکر حق تعالی بوده و ذکر و یاد خدا در دستور جدی همه ما باشد.

 حجت الاسلام‌جباری گفت: در حج باید به فکر عبادت خدا بود که ذکر خدا انسان را در میدان قوی می کند.

 وی خاطرنشان کرد:رهبری فرمودند که حج امسال حج برائت است و باید مرگ بر آمریکا و اسرائیل باشد.

امام‌جمعه بهشهر همچنین با تبریک روز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: برای بوی بهشت باید براساس روایت در قم حرم این بانو را زیارت کرد که نقل است زنی در ساوه ایشان را مسموم کرد و در بیت النور قم به شهادت رسید.

 امام جمعه بهشهر گفت: جاهلیت کهن با زنده به گور کردن دختران و جاهلیت مدرن هم با قاچاق دختران و استفاده ابزاری بدترین‌جفا را به دختران کرد.

 وی یادآور شد: درود خدا بر پیامبر و اهل او که ارج و مقام به دختر داد و به دستان دخترش بوسه می زد، این روز را به دختران تبریک گفته و این روز راگرامی می داریم.

کد خبر 1762626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha