انتخاباتی امن و رقابتی در حال برگزاری است

آیت الله رئیسی، در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم شرکت کرد و رای خود را ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از بازگشت از سفر استانی، در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم شرکت کرد و رای خود را ثبت کرد.

 رئیس‌جمهور پس از ثبت رای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران گفت: انتخاباتی امن، سالم، رقابتی و مشارکتی آنچنانی که رهبری فرمودند در حال برگزاری است.

آیت الله رئیسی افزود: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی آن است که نظام ما مبتنی بر رای مردم بوده و شکل گیری همه نهادها در این کشور مبتنی بر رای و اراده مردم است.

وی خاطرنشان کرد: دیگران قیافه دموکراسی می‌گیرند و حرف از رای مردم می‌زنند اما نظام جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: در همه حوزه‌های انتخابیه، انتخابات جریان دارد و این از افتخارات نظام است و دلیل حقد و کینه دشمنان هم همین است که می‌بینند نظام اسلامی مبتنی بر رای مردم و اراده مردم است.

آیت الله رئیسی گفت: امیداورم با رای مردم امروز مجلس شورای اسلامی در زمان مقرر تشکیل شود و مجلسی قوی شکل بگیرد. حتما مجلس قوی می‌تواند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند و ریل‌گذاری قوی برای کشور داشته باشد. مجلس قوی در کنار دولتی قوی می تواند ایرانی قوی را رقم بزند.

کد خبر 1762614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha