خادمیاران رضوی پای کار خدمت به مردم

کرامت پیرنیا گفت: کانون های تخصصی خدمت رضوی از وقف و نذر، جهادی، تعلیم و تربیت، ایثار و شهادت سلامت و تربیت بدنی گرفته تا کانون تخصصی بانوان‌ و خانواده در دهه کرامت پای کار خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۱ اردیبهشت ماه) خادمیاران رضوی با حضور در گلزار شهدای شهر جیرفت ضمن گلباران قبور مطهر شهدا بر مزار شهید سید میثم حسینی از خادمان امام رضا (ع) که در حادثه تروریستی کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، حضور یافته و با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل یاد و خاطره این شهید را زنده نگه داشتند.
کرامت پیرنیا در حاشیه آیین گلباران قبور مطهر شهدای شهر جیرفت، گفت: امروز در اولین روز از دهه کرامت که مصادف با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) است با اتفاق خادمیاران رضوی، برنامه های دهه کرامت را با ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان های شهدا آغاز کردیم.
دبیر کانون های خدمت رضوی جیرفت افزود: امروز خادمیاران رضوی در مصلی نماز جمعه حضور می یابند تا به مردم خدمت کنند.  
وی خاطرنشان کرد: امسال محور برنامه های دهه کرامت، نشر فرهنگ رضوی است و برنامه های دهه کرامت را مطابق با خواست آستان قدس رضوی پیش خواهیم برد.
پیرنیا با بیان اینکه کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در دهه کرامت فعال خواهند بود، اظهار کرد: ۱۹ کانون تخصصی و ۹ کانون عمومی خدمت رضوی در شهرستان جیرفت داریم.
دبیر کانون های خدمت رضوی جیرفت عنوان کرد: کانون های تخصصی خدمت رضوی از وقف و نذر، جهادی، تعلیم و تربیت، ایثار و شهادت سلامت و تربیت بدنی گرفته تا کانون تخصصی بانوان‌ و خانواده در دهه کرامت پای کار خدمت به مردم هستند.

کد خبر 1762593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha