انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود

محمد طیب صحرایی گفت: در این دوره با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها، انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود و تمام آموزش های لازم در این زمینه به مجریان داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، امروز  جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه محمدطیب صحرایی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان در استانداری ،گفت: مرحله اول و دوم انتخابات تفاوتی با هم به لحاظ اهمیت ندارد و این مرحله سرنوشت دو نماینده استان در مجلس شورای اسلامی را رقم می زند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به روند بازرسی در دور دوم انتخابات، افزود:بازرسی انتخابات مانند دور نخست دنبال می‌شود و هر صندوق با یک ناظر از سوی هر نامزد انتخاباتی خواهد داشت و هر یک از این کاندیداها می‌توانند از ۲۵۰ نفر برای نظارت بر صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: موارد لحاظ شده در انتخابات دور دوم در حوزه تقویت نظارت‌ها به منظور اطمینان بخشی بیشتر و آرامش بیشتری برای این دوره خواهد بود.

صحرایی تصریح کرد:تعیین تکلیف دو نماینده استان در حوزه انتخابیه کرمانشاه منوط به همین مرحله انتخابات است و مردم باید متوجه حساسیت این موضوع بوده و مانند دور اول انتخابات، حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۰ هزار نفر برگزاری انتخابات در این دوره در حوزه انتخابیه کرمانشاه را برعهده دارند ،اظهار کرد: با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات، صندوق های الکترونیکی اخذ رای به تعداد کافی در نظر گرفته شده تا در این زمینه مردم دچار مشکل نشوند و در فرآیند برگزاری الکترونیکی انتخابات امکان رصد لحظه به لحظه شعب اخذ را در سطح حوزه انتخابیه کرمانشاه داریم.

کد خبر 1762581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha