نظارت ۹۹۰ نفر بر مرحله دوم انتخابات در خراسان جنوبی

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه حدود ۹۹۰ نفر نیروی مردمی ناظر در سه شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف ساماندهی شده اند، گفت: بحث امانت داری رای مردم و صیانت و حفاظت از آرای مردم را در ۲۷۸ شعبه اخذ رای بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی یعقوبی امروز (۲۱ اردیبهشت) با حضور در یکی از شعب اخذ رای در بیرجند در جمع خبرنگاران در شعبه اخذ رای مستقر در شهرداری بیرجند اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در مرحله اول انتخابات حماسه آفریدند و برگ زرینی به افتخارات استان افزوده شد.

رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: امیدواریم به تعبیر مقام معظم رهبری که امروز فرمودند مردم کار نیمه تمام را تمام کنند، هم استانی های عزیز با مشارکت پرشور و با حضور گرم خود در صحنه انتخابات کار نیمه تمام را در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به پایان برسانند.

وی با بیان اینکه کار انتخابات با جدیت و در کمال امانت و بر مدار قانون و اخلاق در حال اجرا است، افزود: هم در حوزه اجرا و هم در حوزه نظارت در شبکه امین و بصیر نظارت استان پای کار انتخابات است.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه گفت: در رده‌های مختلف حدود ۹۹۰ نفر نیروی مردمی ناظر را در سه شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف ساماندهی شده اند و بحث امانت داری رای مردم و صیانت و حفاظت از این حق الناس بزرگ را در ۲۷۸ شعبه اخذ رای بر عهده دارند.

رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی د پایان بیان کرد: تاکنون مشارکت مردم خوب بوده است و امیدواریم ادامه پیدا کند و مردم کار رای دادن را به آخر وقت موکول نکنند تا برای مردم دچار مشکل نشوند.

کد خبر 1762578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha