توطئه دشمنان با حضور پرشور مردم در انتخابات خنثی می‌شود

قناعت گفت: توطئه دشمنان با انسجام و حضور پرشور مردم در انتخابات خنثی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی_ امروز جمعه (۲۱ اردیبهشت) در با حضور در شعب اخذ رای، رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه شاهد برگزاری مرحله دوم انتخابات هستیم، گفت: استان خراسان جنوبی یکی از این ۱۵ استان است که انتخابات را در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار می‌کند.

قناعت افزود: در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ از چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی، سه حوزه انتخابیه تعیین تکیلف شدند و نمایندگانی از مردم به مجلس راه یافتند، اما حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دلیل نرسیدن آراء به حد نصاب، به دور دوم کشیده شد.

وی افزود: امروز شاهد برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه هستیم، برای ستاد انتخابات استان مرحله اول و دوم هیچ تفاوتی ندارد و برای تمامی مقدمات، ملزومات، نظم و هماهنگی دستگاه ها و پشتیبانی ها همانند مرحله اول انتخابات تدابیری اندیشیده شده است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: تمام برنامه‌های انتخاباتی بر اساس جدول زمان‌بندی شده که از قبل در ستاد انتخابات کشور به استان ابلاغ شده است، در حال برگزاری است.

قناعت با اشاره به حضور جدی مردم خراسان جنوبی در دور اول انتخابات مجلس، گفت: در دور اول انتخابات ما شاهد سرما و یخبندان شدید در استان بودیم که شرایط اخذ رای را با مشکل مواجه کرد اما در همین شرایط خراسان جنوبی به لحاظ مشارکت مردم، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی افزود: رتبه دوم خراسان جنوبی به لحاظ مشارکت مردم در انتخابات با رتبه سوم کشوری حدود هفت درصد است اما فاصله با رتبه اول سه دهم درصد بود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امیدواریم مردم خراسان جنوبی امروز در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف با مشارکت بالای خود حماسه دیگری را رقم بزنند.

قناعت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هرچه درصد مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد ما مجلس قوی خواهیم داشت، گفت: اگر مجلس قوی باشد، همراهی مجلس با دولت قوی خواهد بود و ما شاهد اقدامات خوبی در کشور خواهیم بود و دشمنان هم اگر چشم طمعی به ایران داشته باشند با انسجام مردم نمی توانند آن را اجرایی کنند.

کد خبر 1762576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha