۱۵۰۰ نفر در خراسان جنوبی امنیت انتخابات را تامین می‌کنند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۱۵۰۰ نیروی امنیتی در استان امنیت دور دوم انتخابات را تامین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار حسن شجاعی نسب – فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امرو جمعه (۲۱ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موارد امنیت پایدار، مشارکت همه جانبه مردم در صحنه‌های سیاسی است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: این حضور تایید آرمان‌های نظام از جمله نگهداری از ارزش‌ها، عزت و اقتدار و پایداری ملت شریف ایران است که جمهوری اسلامی که با انتخاب نمایندگانی از بین خودشان، ایران قوی را رقم می زنند.

سردار شجاعی نسب گفت: کشور قوی لوازم خودش را دارد که یک از این لوازم، داشتن یک مجلس قوی است.

وی ادامه داد: این حضور سبب یک مشارکت جدی بوده که در  امنیت پایدار تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: این مشارکت و حضور مردم در صحنه‌های سیاسی، بازتاب رسانه‌های جهان را به دنبال دارد در واقع، این حضور قوی، پایدار و قابل توجه پیامی برای دشمنان نظام هم دارد.

سردار شجاعی نسب با بیان اینکه معاندین انقلاب و دشمنان ما همیشه به دنبال تحریک مردم هستند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند، تصریح کرد: اما مردم ما همیشه با حضور خود در تمامی عرصه ها ثابت کردند که پای آرمان ها، استقلال و آزادی خودشان هستند و دشمنان ما هم هیچ راهی از پیش نخواهند برد.

به گفته وی مردم کماکان بر ارزش‌های خودشان معتقد هستند و از ارزش‌های خود مراقبت و مواظبت می کنند و هیچ نگرانی در خصوص این مطلب وجود ندارد.

وی بیان کرد: در مجموعه استان بیش از ۱۵۰۰ نفر موضوع تامین امنیت انتخابات را به صورت مستقیم و غیر مستقیم دنبال می کنند، پیش بینی ها و تدابیر لازم با توجه به تجربیات قبل انجام شده و ما هیچ دغدغه امنیتی در استان نداریم.

وی گفت: هماهنگی با دستگاه های امنیتی استان وجود دارد و همکاران ما در شعب اخذ رای، خیابان‌ها و معابر حضور دارند تا خللی بر روند انتخابات وارد نشود.

کد خبر 1762567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha