شروع مارتن انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی 

نامزدهای حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی از راه یافتن به مجلس در ۱۱ اسفند ماه بازماندند و امروز در مرحله دوم انتخابات، ۲ نماینده را راهی مجلس می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، از ۸ صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ماراتن انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آغاز شد و مردم این حوزه انتخابیه برای انتخابات ۲ نماینده خود پای صندوق های رأی حاضر شدند.

 براساس اعلام وزارت کشور دور دوم انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه کل کشور تمام الکترونیک برگزار می شود که برای اولین بار، این رویداد مهم سیاسی در حوزه انتخابیه مازندران الکترونیکی برگزار می شود.

بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار، سرگروه‌های فنی و بازرسین انتخابات در دور دوم انتخابات برای ۲ کرسی نمایندگی مجلس حوزه انتخابیه قائمشهر فعال هستند.

 مازندران در مجلس دوازدهم از ۹ حوزه انتخابیه ۱۲ نماینده دارد که در ۱۱ اسفند ۱۰ نماینده راهی مجلس شدند و امروز در ۲۱ اردیبهشت ماه دو نماینده از حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی راهی بهارستان می شوند.

کد خبر 1762553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha