گروه‌های سرود در استان لرستان تقویت می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سال جاری با حمایت طرح «شهید آوینی» شاهد رشد و تقویت سطح کیفی گروه‌های سرود در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، اعظم روانشاد در آئین تجلیل از گروه سرود آسمان اظهارکرد: در آستانه دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) هستیم و ایام پربرکتی است که امیدواریم عطر شمیم رضوی فضای کشور و استان‌مان را معطر و دل‌ها را منور کند.

مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه امروز به بهانه تجلیل از گروه سرود آسمان جمع شده‌ایم، افزود: اعضای این گروه به سرپرستی امیرحسین ویسکرمی توانستند به جشنواره ملی فجر راه یافته و برگزیده شوند که از همه تلاش‌ها، زحمات و پیگیری‌های آنان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

روانشاد در ادامه بیان کرد: هنر سرود یک ویژگی برجسته نسبت به سایر هنرهای دیگر دارد و آن این‌ است که سبب تقویت روح جمعی و همدلی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از دیگر ویژگی‌های گروه سرود به تشکیل گروه‌های دوستی اشاره کرد و افزود: امیدواریم در آینده شاهد تولید سرودهای زیبا و ماندگار توسط شما عزیزان باشیم؛ ما به شما افتخار می‌کنیم و قدردان خانواده‌های‌تان هستیم چراکه زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال جاری حمایت‌های ویژه از گروه‌های سرود استان خواهیم داشت، ادامه داد: در همین راستا از تولیدات برتر حمایت می‌شود و امیدواریم امسال به همت طرح «شهید آوینی» شاهد رشد و تقویت و ارتقای سطح کیفی گروه‌های سرود استان باشیم.

روانشاد با تاکید بر اینکه از برنامه‌های فاخر و جریان‌ساز که سبب فرهنگ‌سازی در جامعه شود حتما تقدیر به عمل خواهد آمد، اضافه کرد: در همین خصوص حمایت استعدادهای ویژه در تمامی لایه‌های مختلف از جمله بیمه فعالان گروه سرود در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: از گروه‌های سرود مسجد، آموزش و پرورش، بسیج و حوزه‌های مردمی حمایت خواهد شد.

کد خبر 1762489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha