کارگاه آموزشی کارآفرینی «همت در مسجد» در قروه برگزار شد

کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال‌زایی با عنوان «همت در مسجد» با حضور ۵۰ نفر از فعالان کانون‌های مساجد و بچه‌های مسجدی در کانون امام رضا (ع) سریش‌آباد قروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: طرح رویداد کارآفرینی همت در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت و معدن و تجارت و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

کیامهر با بیان اینکه کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال‌زایی «همت» (هسته‌های اندیشه ورز منطقه‌ای تحول) برای مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود، ادامه داد: ۵۰ نفر از مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اعم از خواهران و برادران علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی و اشتغال در این کارگاه شرکت کردند.

وی با اشاره به کارکردهای فرهنگی اجتماعی مساجد اضافه کرد: مسجد تراز اسلامی در حوزه کارآفرینی و اشتغال، بستر موثری در امر اقتصادی است و فعالان مسجدی می‌توانند با مشارکت در برنامه‌ریزی و هماهنگی رویدادهای کارآفرینی در شعاع پیرامونی مسجد، نقش آفرین باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه‌های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کارهای خرد از جمله اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد.

در ادامه این کارگاه مهدی آقایی، کارشناس ستاد کانون‌های مساجد کشور در این کارگاه پیرامون ایجاد انگیزه و ترغیب برای راه‌اندازی فرصت‌های کارآفرینی مطالبی ارائه کرد.

کد خبر 1762463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha