سومین نمایشگاه پوشاک اسلامی در ارومیه برگزار خواهد شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: سومین نمایشگاه پوشاک اسلامی در ارومیه تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، نیر الهامی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، در جلسه کارگروه «زیست عفیفانه» که با محوریت برپایی سومین نمایشگاه پوشاک اسلامی در ارومیه برگزار شد اظهار کرد: امسال سومین نمایشگاه پوشاک اسلامی به شکل تاثیرگذار و با قوت و قدرت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ دو تا هشتم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پارک جنگلی ارومیه برپا شده و برنامه های جنبی زیاد و متنوعی نیز  پیش‌بینی شده که اجرا خواهد شد. 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن، حمایت از تولیدکنندگان عرصه پوشاک اسلامی، فراهم کردن بستری برای آشنایی فعالان و کنشگران عرصه حجاب و عفاف باهم و همچنین آشنایی تولیدکنندگان و فروشندگان صنعت پوشاک اسلامی اقصی نقاط ایران با یکدیگر از اهداف برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب است.

وی برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در ارومیه می‌توان به معرفی حجاب برتر، فراهم ساختن بستر مناسب برای مخاطبان به منظور دسترسی آسان با قیمت مناسب و خرید محصولات عفاف و حجاب در کنار حمایت از تولیدات ملی، متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی را از اهداف دیگر این نمایشگاه عنوان کرد.


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: اسلام به دنبال رشد فکری، علمی، اجتماعی، سیاسی و از همه مهمتر رشد معنوی زنان بوده و تمامی تعالیم اسلام از جمله مسئله حجاب بر این اساس است.

کد خبر 1762392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha