مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد مانور بزرگ سیاسی و فرهنگی است

وحیدی گفت: مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد بزرگترین مانور سیاسی و فرهنگی و موقعیت مغتنمی است برای بیان و تبیین اندیشه های امام (ره) و تشریح برای نسلی که امام خمینی(ره) را دریافت و درک نکردند؛ بخصوص امسال این مانور اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عصر امروز(چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه) با حضور وزیر کشور برگزار شد.

در این جلسه احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد بزرگترین مانور سیاسی و فرهنگی و موقعیت مغتنمی است برای بیان و تبیین اندیشه های امام (ره) و تشریح برای نسلی که امام خمینی(ره) را دریافت و درک نکردند؛ بخصوص امسال این مانور اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: وعده صادقِ امام (ره) در حال تحقق است و فروپاشی رژیم غاصب را به چشم می بینیم و بیش از هر زمان دیگری باید شعارهای امام (ره) را به دنیا نشان دهیم بویژه برای نسل جوان و دانش آموزان آنها را تبیین کنیم. 

وزیر کشور گفت: از تمام بخش‌ها و سازمان‌ها و نهادها در حمل و نقل، ایمنی، امنیت و ....تشکر می کنیم و تمام این اقدامات کار کوچکی در برابر دیین بزرگ امام (ره) است که انقلاب اسلامی با نفس قدسی ایشان به راه افتاد و با دست پرقدرت رهبر انقلاب جلو می رود، ان شاءالله همه با قدرت و باشکوه این مراسم را برگزار کنیم.

«محمدحسن نامی»، رئیس سازمان مدیریت بحران در جلسه ستاد هماهنگی ارتحال امام خمینی(ره) در وزارت کشور نیز در این جلسه با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: اهمیت مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به دلیل شوک نظام سلطه بسیار بالا است و باید باشکوه‌تر و با اهمیت تر از سال قبل برگزار شود و دستگاه‌ها و سازمان‌ها دستورالعمل های صادر شده را رعایت کنند.

امام خمینی (ره) با قیام خود دین را به جامعه بازگرداند

در ادامه این نشست حجت الاسلام سیدمظاهر حسینی، مدیرکل تشریفات دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: زمانی که همه به دین شک داشتند امام ره با قیام خود دین را به عرصه جامعه بازگرداند، اگر به دین رو کنیم همه چیر برقرار می شود و اگر پشت کنیم همه چیز خراب است و در این هفت ماه افتضاحاتی در جهان شد و به لطف الهی جهان به اصل دین باز می گردد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: امام خمینی جهان را به صلح دعوت کردند و نه به عداوت و دشمنی و با دین اسلام ناب محمدی که برای ما آوردند همه جهان را به آرامش و صلح و بلکه خیرخواهی دعوت کردند.

مکتب امام خمینی(ره) انسان های والایی مانند شهید سلیمانی را تربیت کردند

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب همیشه از امام ره می گویند که امام خمینی ره ما را به‌ زهد دعوت کرد، ان شاءالله بتوانیم وظیفه خودمان را در قبال امام ره و شهدا انجام دهیم.

وی اظهار داشت: مکتب امام ره انسان های والایی تربیت کرد که یکی از آنها شهید سلیمانی بود. هر چه از امام راحله صحبت و یاد کنیم ما خود را زنده کردیم و امام خمینی زنده است.

کد خبر 1762378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha