رونمایی از اولین شناسنامه صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال کشور

همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در مشهد برگزار و برای اولین بار در کشور از شناسنامه صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ) با حضور بیش از هزار نفر از کارآفرینان عرصه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد. 

در این مراسم برای اولین بار در کشور از شناسنامه صندوق های قرض‌الحسنه اشتغال رونمایی و از ۲۳ نفر از کارآفرینان برتر استان تقدیر شد.

رونمایی از اولین شناسنامه صندوق های قرض‌الحسنه اشتغال کشور

سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی در این مراسم اظهارکرد: ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و دستکم ۶۰ کشور با ما خصومت مستقیم داشته و دارند، اما هیچگاه پیروز نشده اند.

وی اظهار کرد: همه موفقیت‌ها به این دلیل است که این ملت با مدیریت و راهبردهای رهبر حکیم و فرزانه به رسالت‌های خود عمل کرده است.

رونمایی از اولین شناسنامه صندوق های قرض‌الحسنه اشتغال کشور

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هم مولفه‌های نبرد با شمشیر را باید رعایت کنیم، افزود: جنگ را جبهه استکبار توسط رسانه‌ها به پیش می‌برد، نبرد جبهه حق و استکبار نبرد خون و شمشیر است و در این نبرد باید هزینه داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه با بیان اینکه در امور فطری و حق طلبانه نباید اسیر مذهب شویم، افزود: طوفان الاقصی بیداری ملت‌ها را سبب شد و عملیات وعده صادق، سبب خیزش دانشجویان دیگر کشورها شد.

سردار زهرایی با بیان اینکه غزه مینیاتوری از عاشورا است، ادامه داد: در آنجا صبر، قیام برای خدا و جانفشانی در راه حق مشاهده می‌شود.

رونمایی از اولین شناسنامه صندوق های قرض‌الحسنه اشتغال کشور

رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به فعالیت صندوق‌های قرض الحسنه مردمی در کشور بیان کرد: ۴۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی صندوق‌های قرض الحسنه است. یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار، هم اینک مشغول تعاونی های اشتغال زا و صندوق‌های قرض الحسنه هستند.

پایان پیام/

کد خبر 1762366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha