استقرار صندوق‌های سیار رای در تفرجگاه‌های کلات

صلاحی گفت: همه دهیاری‌ها و تمامی امکانات شهرستان کلات بسیج شده‌اند تا انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی صلاحی امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان‌رضوی بیان کرد: در انتخابات دور اول باوجود شرایط جوی سخت، بارندگی شدید و برف سنگین مشارکت مردم کلات قابل‌توجه و افتخارآمیز بود و بیش از ۵۳ درصد مشارکت داشتند.

فرماندار کلات با بیان اینکه در مرحله دوم حداکثر حضور مردم در پای صندوق های رای را خواهیم داشت؛ گفت: در سطح شهرستان کلات، از ۴۴شعبه اخذ رأی ۲۸شعبه اخذ رأی سیار با خط‌سیر مشخص در مناطق عشایری و مرزی و روستایی پراکنده شده است و آمادگی انتخابات را داریم؛ همچنین ۱۶شعبه ثابت شهری و روستایی نیز مستقر هستند.

وی افزود: قرارگاهی ذیل ستاد انتخابات پشتیبانی انتخابات تشکیل شد که در این قرارگاه برای دسترسی مردم به شعب، ارتباطات، مخابرات و... کارگروه‌های قوی ایجاد کردیم تا بتوانیم انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

صلاحی با بیان اینکه در انتخابات، دور اول تخلفات انگشت‌شمار بود که تذکر داده شد، اما جرائم انتخاباتی نداشتیم، گفت: در خصوص تجلی چهار مؤلفه موردتأکید رهبری شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، جلسات متعددی در کارگروه رسانه، اطلاع‌رسانی، تبیین، آموزش و... برگزار شد.

وی بیان کرد: جمعیت کلات ۴۰ هزار نفر است که ۲۷ هزار نفر از آن واجد شرایط رأی‌دادن هستند. شهرستان کلات که یک منطقه گردشگری است، در روز انتخابات شرایط بحرانی، وضعیت نارنجی سیل و بارندگی را خواهد داشت.

فرماندار کلات با اشاره به استقرار صندوق‌های سیار در تفرجگاه‌های کلات گفت: امیدواریم مشارکت حداکثری بار دیگر در روز جمعه رقم بخورد.

وی افزود: در مرحله دوم انتخابات ظاهراً شرایط جوی دور اول انتخابات تکرار شود و هشدار نارنجی و پیش‌بینی بارندگی شدید ۳۰ میلی‌متر گزارش شده است؛ لذا با توجه به اینکه برخی محورهای کلات خاکی هستند تدابیر لازم در مدیریت بحران و آمادگی لازم انجام شده است. همچنین همه دهیاری‌ها و تمامی امکانات شهرستان بسیج شده‌اند تا انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

انتهای خبر/

کد خبر 1762338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha