بالابردن پرچم ایران در عرصه‌های فراملی یک مجاهدت است

سردار نظری بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران را یک مجاهدت دانست و یادآور شد: کسب مدال به امنیت و بازدارندگی کشور کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، چهارشنبه( ۱۹ اردیبهشت) در نشست با قهرمانان ملی و فراملی استان که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد؛ در خطاب به ورزشکاران با تاکید بر اینکه در سایه امنیت و بازدارندگی به ورزش بپردازید؛ افزود: هر یک از شما مانند بمب اتم بر سر دشمن است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کار شما در بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالاتر از کارهای خود در زمینه بازدارندگی می‌دانیم و شما مایه افتخار هستید.
وی سپس اظهار کرد: دشمن از حدود هشت سال قبل جنگ جهانی رسانه‌ای  و شناختی علیه کشور راه انداخته که رسانه‌های کشور در برابر این هجمه دشمنان باید قوی‌تر عمل کنند.
سردار نظری با افزودن این مطلب که همه‌ی تکلیف خود را در برابر امنیت شما و مردم انجام می دهیم؛ اظهار کرد: رسانه‌های معاند هر چه هم علیه سپاه کار کنند ما از مواضع خود عقب نشینی نمی‌کنیم.
وی با تصریح به این مطلب که دشمن خانواده، مدرسه و مسجد را هدف گرفته که در این صورت نیازی به بمب اتم ندارد.
سردار نظری بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران را یک مجاهدت دانست و یادآور شد: شما به اندازه یک نیروی نظامی کار انجام دادید و کار شما بسیار ارزشمند است و با کسب مدال به امنیت، بازدارندگی و... کشور کمک کرده اید.
میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم با یادآوری فرمایش امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه "ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد"؛ رشد ورزش کشور را ضروری خواند.
وی با تاکید بر اینکه الگوهای خوبی برای جوانان باشیم و بدانید میزان تاثیرگذاری کار یک قهرمان و ورزشکار نسبت به سایر الگوهای تربیتی بسیار بیشتر است؛ خاطرنشان کرد: بداخلاقی‌هایی که اعتبار ورزش را کاهش می دهد هرچند بسیار اندک باشد؛ جهت حفظ تقدس ورزش باید برطرف شوند.
پاریزی هدفمند شدن بودجه ورزشی با اولویت به ورزشکاران بومی در راستای افزایش انگیزه در جوانان استان را هم مورد اشاره قرار داد.

کد خبر 1762335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha