نماز جمعه عهده دار اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهر باشد

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: وظیفه ما در ستاد نماز جمعه، انتقال ارزش ها به نسل جدید است و باید با برنامه ریزی مناسب و جذاب سازی، جوانان و نوجوانان بیشتری را به نماز جمعه و برنامه های مذهبی جذب کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمد صادق محمدی لایینی_ امام جمعه نکا، چهارشنبه(۱۸ اردیبهشت) در نخستین جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان نکا در سال 1403 اظهار کرد: شهر نکا انقلابی و در تراز انقلاب است و نماز جمعه ای می خواهیم که در تراز نظام و انقلاب بلشد.

وی افزود: همه ما در قبال نماز جمعه و انقلاب و نظام مسوولیم و باید با همه سعی و تلاش به نقطه ایده آل برسیم و حضور نسل جدید در نماز جمعه افزایش یابد.

 امام‌جمعه نکا یادآور شد: عزیزانی رفتند جنگیدند و جان دادند تا انقلاب را به این نقطه برسانند و دشمن را ذلیل کنند و ما وظیفه داریم تا در انتقال این ارزش ها به جامعه و نسل جدید تلاش کنیم.

نماز جمعه عهده دار اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهر باشد

حجت الاسلام محمدی لایینی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان نکا از نماز جمعه و برنامه های مذهبی گفت: استقبال مردم نکا از نماز جمعه نکا خوب است، مردم نکا مردم انقلابی، اجتماعی و اهل نماز جمعه و جماعت هستند و در مسائل مذهبی خوب شرکت می کنند.  

وی گفت: وظیفه ما انتقال ارزش ها به نسل جدید است و باید با برنامه ریزی مناسب و جذاب سازی، جوانان و نوجوانان بیشتری را به نماز جمعه و برنامه های مذهبی جذب کرد.  

 امام جمعه نکا با تقدیر از زحمات غلامرضا ابراهیمی فعال در ستاد نماز جمعه نکا خاطر نشان کرد: نقی پورقربان هم نیروی فعال، پرکار و خوب هستند که به عنوان نیروی فعال و پرکار و مدیر ستاد انتخاب شدند.

 حجت‌الاسلام محمدی لایینی گفت: مصلی و نماز جمعه، باید شهر را از نظر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی اداره کند و شما الحمدلله با این توان می توانید مدیریت مناسب انجام دهید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نخستین جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان نکا در سال جاری با حضور اعضای ستاد برگزار و اعضای ستاد «حکم خدمت افتخاری» خود را از دستان امام جمعه نکا دریافت کردند.

کد خبر 1762321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha