شهرستان‌های ۱۲گانه چهارمحال‌وبختیاری میزبان خادمان حرم مطهر رضوی می‌شوند

احمدی گفت: در برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، شهرستان‌های ۱۲گانه چهارمحال‌وبختیاری میزبان خادمان حرم مطهر رضوی می‌شوند.

پیام احمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: بر استفاده از همه ظرفیت‌های استان در اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: یکی از ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد است که با حضور خدام حرم مطهر رضوی و با همکاری شهرداری شهرکرد برگزار می‌شود.

احمدی افزود: برنامه حضور خدام حرم مطهر رضوی از روز ۲۵ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

گفتنی است: فاصله زمانی اول تا یازدهم ذی‌القعده در تقویم هجری قمری، همزمان با ایام میلاد باسعادت کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و بزرگداشت مقام حضرت احمد ابن موسی، شاه‌چراغ (ع) به‌عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

خاطرنشان می‌شود: غبارروبی و عطرافشانی، اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار مطهر شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان‌های استان و شرکت در جشن‌های مردمی مساجد از برنامه‌های محوری کاروان «زیر سایه خورشید» در استان چهارمحال‌وبختیاری خواهد بود.

کد خبر 1762020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha