۲۰ زوج کردستانی در دوره‌های آموزشی «شمس» شرکت می‌کنند

کیامهر گفت: به منظور کسب آرامش اعضای خانواده ۲۰ زوج کردستانی عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دوره‌های آموزشی «شمس» شرکت می‌کنند.

بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: به منظور کسب آرامش اعضای خانواده و توجه به جایگاه خانواده طرح آموزشی با عنوان «شمس» در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح آموزشی ویژه زوج‌های جوان عضو کانون‌های مساجد است، افزود: طرح شمس به همت ستاد کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود و یک طرح علمی، آموزشی و زیارتی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان یادآور شد: در این طرح کشوری که قرار است ۱۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شود، ۲۰ زوج کردستانی عضو کانون‌های مساجد استان حضور می‌یابند.

کیامهر به شرایط شرکت زوجین پرداخت و اضافه کرد: زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها بیش از پنج سال نباشد و یکس از زوجین مدیرکانون مساجد باشد می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی اذعان کرد: زوجین باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/sham اقدام کنند تا از این دوره آموزشی زیارتی بهره ببرند.

کیامهر گفت: زیارت خاص همراه با اهدای هدیه متبرک و غذای حضرتی، ویژه برنامه‌های سیاحتی، دوره آموزش تخصصی ویژه زوجین همراه با ارائه گواهی و غیره از جمله برنامه‌های این طرح است که با همکاری بنیاد خانواده و ستاد ملی جمعیت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «شمس» یه جریان سازی در فعالیت اجتماعی می‌پردازد و زمینه آرامش زوجین در خانواده‌ها را فراهم می‌کند.

کد خبر 1761996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha