تدارک ۳۵۰ عنوان ویژه‌برنامه در امامزادگان و بقاع متبرکه برای دهه کرامت

حجت الاسلام موسوی متقی از تدارک ۳۵۰ عنوان ویژه برنامه همزمان با ایام دهه کرامت در امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و گفت: طرح‌های عمرانی امامزادگان و بقاع متبرکه همزمان با ایام دهه کرامت افتتاح و رونمایی می‌شود.

 حجت الاسلام «سیدمحمدکاظم موسوی متقی»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از تدارک ۳۵۰ عنوان برنامه و بزرگداشت به مناسبت دهه کرامت در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور خبر داد و گفت: جشن های دهه کرامت در ۳۱ استان برگزار و غباروبی امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور اصناف مختلف جامعه در این ایام انجام می شود و در اولین روز ایام دهه کرامت تجلیل از مقام حضرت فاطمه معصومه(س) و دختران مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از افتتاح و رونمایی طرح های عمرانی در ایام دهه کرامت در امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و بیان کرد: مراسم اختتامیه تلاوت های تقلیدی در این ایام با عنوان« تجمع قرآنیان امام رضایی(ع)» با حضور بیش از چهارهزار نفر برگزار می شود.

وی از برگزاری کنگره بزرگداشت امامزاده محمد محروق(ع) در خراسان رضوی و نیز آغاز به کار کنگره علمی امامزاده علی بن باقر(ع) خبر داد و ابراز کرد: تجلیل از خادمان امامزادگان و بقاع متبرکه و نیز خدام افتخاری در ایام دهه کرامت مورد توجه قرار می گیرد.

حجت الاسلام موسوی متقی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف دختران در امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: تجلیل از دختران محجبه در این ایام مورد توجه قرار می گیرد، همچنین به مناسبت ۵ ذی القعده، که درتقویم رسمی کشور به عنوان روز بزرگداشت امامزادگان ثبت شده است، برنامه های مفصلی در امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا خواهد شد.

کد خبر 1761944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha