یاد شهدا یاد اقتدار، عزت و عظمت است

امام جمعه یاسوج یاد شهدا را یاد اقتدار، عظمت و عزت ایران اسلامی دانست و گفت: امروز می‌طلبد که همه در میدان دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز در نشست اجلاسیه شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: به واسطه برگزاری اجلاسیه شهدا شور و نشاط معنوی در جامعه ایجاد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه شهدا در امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی نقش آفرین بودند، گفت: شهدا تربیت یافتگان مکتب شیعه و دین مبین اسلام بودند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا، افزود: شهدای روحانی همیشه در راه عزت و دفاع از مردم در صحنه حضور داشته و نقش آفرین بودند.

آیت الله حسینی انقلاب اسلامی را متعلق به مردم و جامعه دانست و ادامه داد: اگر شکستی متوجه انقلاب شود باید بدانیم که انقلاب سیاسی و دینی شکست خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه شهدا جان خود را در راه عزت ملی و کشور فدا کردند، ادامه داد: امروز در راستای دفاع از راه و مسیر شهدا به ویژه شهدای روحانی، جانبازان و ایثارگران وظیفه مهمی بر عهده داریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در همه مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم، عدالت طلبی، آزادی‌خواهی و... که شعارهای جمهوری اسلامی و انقلاب هستند را مردم دنیا سر می‌دهند.

آیت الله حسینی یاد شهدا را یاد اقتدار، عظمت و عزت ایران اسلامی دانست و گفت: امروز می‌طلبد که همه در میدان دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست دعوت از سخنرانان مطرح کشوری، کتاب‌های تالیف شده و در دست اقدام، بررسی کیفیت و نواقصات اجلاسیه های شهدا، تهیه مستند، فیلم، کلیپ، اقدامات صورت گرفته در زمینه اطلاع رسانی اجلاسیه شهدا و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1761905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha