۵۰۰ اثر به نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند هنرستان‌های گلستان ارسال شد

قلی نژاد گفت: ۵۰۰ اثر به نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند هنرستان‌های استان گلستان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمدتقی قلی‌نژاد امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مراسم اختتامیه نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند هنرستان‌های گلستان با اشاره به شعار سال، مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی»، گفت: تقویت و توسعه رشته‌های فنی و مهارتی در بین هنرجویان و رشد و شکوفایی نهضت ملی مهارت از برنامه های آموزش و پرورش گلستان در سال جاری است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش ‌و پرورش گلستان با اشاره به آغاز مقدمات نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند هنرستان‌های گلستان از آبان سال گذشته، افزود: ۵۰۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

وی ادامه داد: بیشتر ایده‌های دریافت شده در حوزه کسب‌ و کار بوده که در صورت حمایت در آینده تبدیل به محصول می شود و ایجاد اشتغال و تضمین بازار کسب ‌و کار دانش‌آموزان را به همراه دارد.

قلی نژاد با اشاره به جلسات مشترک با پارک علم‌ و فناوری گلستان، اظهارامیدواری کرد: با همکاری این دو نهاد بتوان از این فرصت‌ها در راستای رشد و اجرایی شدن ایده‌های دانش‌آموزان استفاده کرد.

وی، از مجلس شورای اسلامی و مراجع مرتبط خواست تا در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان از این ایده‌ها در راستای تبدیل به محصول حمایت کنند.

نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند هنرستان‌های استان گلستان با هدف تقویت و توسعه رشته‌های فنی و مهارتی برگزار شد.

کد خبر 1761850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha