کانون‌های مساجد محور برنامه‌های دهه کرامت اصفهان هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد دبیر ستاد دهه کرامت و این مراکز محور بسیاری از برنامه‌ها هستند.

حجت الاسلام «علیرضا ناجی» در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: این دهه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد که تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئولیت برنامه ریزی این دهه را بر عهده دارد که دبیری ستاد نیز بر عهده ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کانون های مساجد محور بخش عمده برنامه های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل های مردمی اجرا می کنند.

حجت الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می شود، تصریح کرد: بخشی از این برنامه ها با حضور خادمین حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) توام خواهد بود.

وی یادآورشد: برنامه ها تنها با محوریت جشن نیست و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری نیز پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اجرای بیش از هزار برنامه در این دهه پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: این برنامه ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت(ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: هیات های مذهبی، موسسات مردمی، تشکل های دینی و قرآنی، مساجد، اصناف، بقاع متبرکه و ادارات فرهنگی و شهرداری ها در این مناسبت برنامه ریزی هایی دارند.

کد خبر 1761788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha