۲۷۰ نفر از خدمات بانک امانات هلال احمر شیروان بهره مند شدند

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان گفت: ۲۷۰ نفر از وسایل و تجهیزات پزشکی بانک امانات جمعیت هلال احمر این شهرستان خرسان شمالی بهره مند شدند.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ارزش تجهیزات موجود در بانک امانات هلال احمر شهرستان که از سوی مردم اهدا شده است، پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال می باشد.

وی افزود: این تجهیزات شامل دستگاه اکسیژن ساز، تشک طبی مواج، ویلچر، تخت بیمارستان، مانومتر (اندازه گیری فشار) و ادوات بیمارستانی است که به صورت امانی و رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان عنوان کرد: با توجه به اینکه هزینه تهیه تجهیزات پزشکی برای بیماران نیازمند، بسیار زیاد و سرسام آور است، مشارکت مردم در تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر می‌تواند کمک بزرگی به این بیماران باشد.

نوروزی راه‌های مشارکت در این موضوع خیر را اهدای تجهیزات پزشکی نو یا دست دوم و اهدای کمک‌های مالی اعلام کرد.

پرداخت کمک هزینه درمان برای ۳۶۰ خانواده نیازمند و آسیب پذیر

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده جمعیت هلال احمر این شهرستان خراسان شمالی، هفت میلیارد ریال کمک هزینه بلاعوض خرید دارو، تجهیزات پزشکی و درمان پرداخت کرده است.

نورزوی اضافه کرد: این مبلغ به ۳۶۰ نفر از خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در مناطق شهری و روستایی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین کمک هزینه جراحی، دارو، آزمایشات، ویزیت پزشک، توانبخشی، دندان پزشکی، اروتز و پروتز و گفتار درمانی از دیگر خدماتی بوده که هزینه آن برای نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان گفت: بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه های درمانی خود را ندارند با ارائه معرفی نامه از کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و معتمدین محلی می توانند برای دریافت قسمتی از هزینه های پزشکی خود به جمعیت هلال احمر شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 1761723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha